Navigacija
 Portal
 Forum
 FAQ
Ko je trenutno na forumu
Imamo 38 korisnika na forumu: 0 Registrovanih, 0 Skrivenih i 38 Gosta :: 2 Provajderi

Nema

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 309 dana Pon Jan 09, 2012 11:51 pm
Zadnje teme
https://s30.postimg.org/9t5o9ultt/weather2umbrella.jpg
Traži
 
 

Rezultati od :
 


Rechercher Napredna potraga


Vjezbanje

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Ići dole

Vjezbanje

Počalji od djavolica taj Uto Nov 12, 2013 11:56 am

Riješite se mlitavih nadlaktica


Ako ste gojazni vrlo je vjerovatno da ćete imati i mlitave ruke. Čak šta više, veliki broj žena koje i nemaju problem sa viškom kilograma požaliće se na mlitavu donju stranu nadlaktice koja neugodno vibrira na propuhu.

Kako se riješiti ove drhtave noćne more? Za početak djelujte na čitavo tijelo i pokušajte se dovesti u formu. Počnite sa dijetom odmah i unosite manje kalorija nego što ih sagorjevate. Vrlo je vjerovatno da će u početku dijete dati efekat na nekim drugom mjestima dok će ruke i dalje ostati mlitave, ali ne odustajte. I ruke će doći na red. Ipak, bez obzira na to da li imate višak kilograma ili ne, vježbanje tricepsa (to je ime za mišić koji se na donjoj strani ruke kod mnogih žena treska u hodu ili na povjetarcu) tri puta sedmično, riješiće problem mlitavih ruku.


Ovo je procedura za vježbu koja se zove "Sjedeća jednoručna triceps ekstenzija s bučicama":


1.   Sjedite u stolicu, sa stopalima položenim ravno na pod, razmaknutim u širini ramena
2.   Držite bučicu u lijevoj šaci i podignite lijevu ruku do kraja, tako da pokazuje prema plafonu sa dlanom okrenutim ka unutra
3.   Polako savijte lijevu ruku tako da teg u ruci padne iza lijevog ramena. Tokom 3 sekunde ponovo ispravite ruku tako da pokazuje u plafon. Zadržite tu poziciju 1 sekundu
4.    Tokom 3 sekunde ponovo spustite teg iza ramena savijajući ruku u laktu. Čitavim vremenom izvođenja vježbe pridržavajte lijevu ruku desnom rukom
5.   Ponovite ovu vježbu sa jednom rukom 8 do 15 puta, a onda promijenite ruku
6.   Tri do četiri seta ovakvih vježbi sa svakom rukom dovoljni su za jedno vježbanje




Broj ponavljanja zavisiće od vaše snage. Počnite sa 8 ponavljanja, a onda polako napredujte do 15. Bićete iznenađeni brzinom kojom napredujete. Ako možete raditi i 20 ponavljanja odlično! Vremenom i pojačajte kilažu. Ideja je da radite dok ne zamorite triceps. Efekti se neće pokazati odmah, ali u zavisnosti od toga koliko su vam ruke mlitave, rezultate biste trebali doći na vidjelo.

Žene koje ekstremno smršale mogu patiti od izuzetne mlitavosti sa donje strane nadlaktica. Kod takvih osoba ove vježbe neće pomoći.


Propadanje uz pomoć stolice

avatar
djavolica
Profi član
Profi član

Broj poruka : 3352
Datum upisa : 17.08.2013
Godina : 29

Nazad na vrh Ići dole

Re: Vjezbanje

Počalji od djavolica taj Uto Nov 12, 2013 12:01 pm

Šta se dešava u tijelu dok vježbate?



Čovjekovo tijelo je savršena mašina, zato nas ne treba čuditi činjenica da se u njemu odvijaju mnogobrojni procesi dok vježbate. Svima je poznato da je fizička aktivnost jako dobra za zdravlje tijela, ali da li znate šta se dešava u tijelu tokom samog vježbanja? Donosimo vam pregled procesa koji se odvijaju u nekim najvažnijim organima čovjekovog tijela.


Mišići

Veliki broj procesa se odvija u mišićima za vrijeme vježbanja. Prvo, tijelo koristi glukozu, šećer koji tijelo skladira u obliku glikogena a koji je potreban za kontrakciju mišića i samo kretanje. Korisiti se i adenozin trifosfat (ATP), ali tijelo ima male zalihe glukoze i ATP-a. Ubrzo nakon što se zalihe iskoriste, tijelo traži kisik, kako bi proizveo nove količine ATP-a. Krv počinje brže da pumpa kroz mišiće koji rade kako bi nadopunili sva skladišta kisikom. Bez dovoljne količine kisika može doći do formiranja mliječne kisele, uz koje vježbanje nema nikakvog efekta. Zatim se u mišićima formiraju sjedinjena koja pomažu u rastu i jačanju mišića.

Pluća


Čovjekovom tijelu je potrebno 15 puta više kisika za vrijeme vježbanja. To je razlog zbog kojeg brže i teže dišete dok vježbate. Vaši uzdisaji će se povećavati sve dok mišići koji okružuju vaša pluća ne ispune svoj maksimum u pumpanju. Što je veći kapacitet pluća to znači da je čovjek u boljoj formi i da u plućima ima mjesta za puno veću količinu kisika.

Srce

Dok vježbate, broj otkucaja se povećava, a to podrazumijeva i veću količinu kisika koja cirkuliše kroz tijelo, i sve to zahvaljujući krvi. Koliko više vježbate, srce postaje sve efikasnije, zato vremenom možete vježbati puno duže i efikasnije. Vježbanje isto tako potiče rast novih krvnih ćelija, što vodi ka smanjenju krvnog pritiska.

Stomak i crijeva

I pored činjenice što se tokom vježbanja u mišićima pupma puno više krvi, neki organi pate zbog preopterećenja tijela i procesa koji treba da se izvršavaju. Među njima su crijeva i stomak. Kao rezultat napora, mogu se pojaviti problemi sa stomakom, to nije ništa zabrinjavajuće ali zna često biti jako nezgodno.

Koža

Dok vježbate tijelo proizvodi toplotu, a to povlači za sobom i proces hlađenja. Krvni sudovi u krvi se šire, povećava se protok krvi u koži, a toplota počinje da isparava preko kože u vazduh. Tako u suštiti i nastaje znoj.
avatar
djavolica
Profi član
Profi član

Broj poruka : 3352
Datum upisa : 17.08.2013
Godina : 29

Nazad na vrh Ići dole

Re: Vjezbanje

Počalji od djavolica taj Uto Nov 12, 2013 12:03 pm

Kako da se motivišete da vježbate?


Ako želite da bude u formi ali niste baš motivisani za vježbanje, budite sigurni da niste jedini u takvoj situaciji. Ako odlažete vježbanje jer mislite da nemate dovoljno vremena ili smatrate da je vaše tijelo izgubljen slučaj, donosimo vam načine kako da se motivišete i počnete raditi na sebi.



1. Prvi korak koji će vas sigurno motivisati na trening je učlanjenje u teretanu ili neki fitnes klub. Ako odmah platitie članarinu, veće su vam šanse da se pridržavate treninga u nekoliko sedmica.

2. Stvorite manju grupu prijatelja ili članova vaše proodice sa kojima možete vježbati svaki dan. Ako savjetujete drugim ljudima da vježbaju, veće su vam šanse da se i vi istog stalno pridržavate. Vježbanje u grupi isto tako donosi jako dobre rezultate zbog želje za napretkom i postizanje boljih rezultata.

3. Organizujte vaše vježbanje tako da bude raznoliko i zanimljivo. Kombinujte svake sedmice različite avanturističke aktivnosti uz koje ćete se još unaprijed radovati, kao što su pješačenje, planinaranje, veslanje, vožnja bicikla.

4. Nagradite sami sebe nakon odrađenih treninga tokom jedne sedmice. Nagradite se sa nečim što je vama jako bitno. Ali birajte nagrade koje nemaju veze sa hranom, nemojte da se nagrađujete sa nečim što će biti kontradikotorno vašem režimu ishrane. To mogu biti nove patike, ili bilo kakva sportska oprema koja vam je potrebna za trening.

5. Vaši ciljevi trebaju biti realni, ako postavite nedostižne ciljeve imat ćete puno veće šanse da se otkažete od samog vježbanja. Počnite sa nečim lako ostvarljivim i onda postepeno povećavajte cilj. Bolje je da se osjećate zadovoljnim što ste ispunili zadati cilj, nego da se osjećate kao gubitnik poslije samo 2 ili 3 treninga.
avatar
djavolica
Profi član
Profi član

Broj poruka : 3352
Datum upisa : 17.08.2013
Godina : 29

Nazad na vrh Ići dole

Re: Vjezbanje

Počalji od Loreal taj Pon Nov 18, 2013 8:59 pm

Odlična tema!  
avatar
Loreal
Profi član
Profi član

Broj poruka : 3359
Datum upisa : 30.01.2013

Nazad na vrh Ići dole

Re: Vjezbanje

Počalji od Sponsored content


Sponsored content


Nazad na vrh Ići dole

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Nazad na vrh


 
Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu